הוצאת תג נכה בקלות עם המומחים של כאן בשבילכם

סובל/ת מבעיות רפואיות המשפיעות על יכולת התפקוד הרגילה? ייתכן מאד כי את/ה זכאי/ת לתג נכה לרכב, בבדיקה פשוטה הצוות המקצועי שלנו יעדכן אתכם אם גם אתם זכאים וילווה אתכם בכל התהליך עד למיצוי זכויותיכם.

לבדיקת זכאות ללא עלות וללא התחייבות

עזרה בהוצאת תו נכה – סיוע עם חברת "כאן בשבילכם"

צריכים עזרה עם הוצאת תג נכה? אנחנו כאן בשבילכם – גוף סיוע מקצועי, מסור ונחוש, שיעזור לכם לקבל את כל הזכויות המגיעות לכם אחת ולתמיד, ללא סיבוכים, מכשולים בירוקרטיים ועיכובים מיותרים. 

סיוע לזקוקים לתו נכה

תו נכה בישראל מקנה זכויות רבות אותן מעניק משרד הרישוי, בדגש על זכויות נרחבות בנושא החניה לצד מספר הטבות. אלא שהדרך לקבלת תג הנכה עוברת דרך רשימה מדויקת של קריטריונים, שמעמידים בפני חלק גדול מהמבקשים חובה להליך מקדים מול גופים כמו המוסד לביטוח הלאומי, משרד הביטחון, משרד הרווחה, משרד הבריאות ועוד. ולכן כל עזרה בהוצאת תו נכה היא בראש ובראשונה תהליך בירוקרטי שבו תגלו על מכלול זכויותיכם, לרבות כאלו שאינן בעלות נגיעה ישירה לתג עצמו. 

על מנת שנוכל לפעול עבורכם כל עוד קיימת עמידה בקריטריונים לתג הנכה, עליכם להכין מספר מסמכים: צילום ת.ז ורישיונות רכב, מכתב חתום מאת הנכה המציין את מספרי הרכבים עבורם נדרש תג (ניתן לכלול בכל בקשה עד שני כלי רכב) ואישורים ספציפיים המעידים על מצבכם הבריאותי ויתר הזכויות שניתנו כתוצאה ממנו (למשל נכות מהביטוח הלאומי). עבור שני האחרונים אנו מנהלים תהליך של איסוף, הכולל הוצאת תיעוד רפואי מכל המקומות הרלוונטיים וקבלת העתקים מפרוטוקולי וועדות והליכים מקדימים שביצעתם, לרבות מתן אישורים ספציפיים במצבים מיוחדים כמו נפגעי פעולות איבה, עיוורים, מטופלי כימותרפיה או דיאליזה, ניצולי שואה ועוד. 

חשוב שתדעו

נציין גם כי עזרה בהוצאת תו נכה נדרשת לא אחת כאשר קרובי המשפחה פונים בשם האדם הזקוק לו ומעוניינים להקצות עבורו את רכבם האישי. לפיכך, עבור רכב שרשום על שם בן/ בת הזוג/ קרוב משפחה מדרגה ראשונה יידרש גם צילום תעודת הזהות האישי שלו ואילו רכב של קרוב משפחה מדרגה שניה כבר יידרש לשני תצהירים חתומים בידי עורך דין. ישנם גם מקרים בהם הרכב שיישא את התג הינו רכב מחברת השכרה או מונית. במקרים אלה יש לצרף אישור ותצהיר על כך שהרכב אכן צפוי לשמש את הנכה. 

הגשת הבקשה

הגשת בקשה לתג נכה היא מלאכה מורכבת כאשר הידע והניסיון בתחום חלקיים. לכן אנו בעמותת כאן בשבילכם מעניקים עזרה בהוצאת התג לכל דורש ומלווים אתכם ואת משפחתכם דרך ההליך המלא. אנו נדע כיצד להבהיר את המצב הרפואי למשרד הרישוי, להצביע על עמידה ברורה בקריטריונים לקבלת התו ולהגיש את הבקשה באופן מלא, מפורט ומסודר, כדי להגדיל את הסיכויים לקבלת התג בסופו של דבר. 

עזרה בהוצאת תו נכה לאחר דחייה

לא מעט אנשים שמבקשים את תג הנכה נדהמים לגלות כי בקשתם סורבה. לעתים, גם הנסיבות שבגינן נדחתה הבקשה אינן מפורטות או מוצדקות מספיק. שלילת הזכאות לתג הנכה מהווה מפח נפש איום בקרב הנכים ובני משפחותיהם, שנותרים כעת ללא סיוע כה חיוני וחשוב, על אחת כמה וכמה לאור מצוקת התחבורה הנוכחית בישראל. 

כחלק אינטגרלי מהסיוע שלנו, נלווה אתכם גם בתהליך הגשת הערעור על דחיית הבקשה. זכרו שגם אם נעניתם בסירוב, גם אם כל הפרטים מולאו באופן תקין וגם כאשר קיימת עמידה מובהקת בתנאים לקבלת תג הנכה – שמורה לכם הזכות לערער על כך מול משרד הרישוי.  

מלבד בדיקת הבקשה ונסיבות הדחייה לעומק, חשוב לדעת שישנם מצבי קצה בהם עדיין ניתן לבחון מחדש את זכאותכם, או לחילופין לערער על תשובות הוועדה הרפואית שקיבלתם, שמותירות אתכם מחוץ לתנאי הסף. מדובר בקבוצות אוכלוסייה מיוחדות שזקוקות להתניידות רציפה ברכב מפאת מצבן הרפואי ולכן נשמח לבחון את הנסיבות האישיות שלכם כדי לחדד את הגשת הערעור, לצרף תיעוד נוסף ולהילחם על תג הנכה שלכם. 

חידוש התו

אנו נתקלים במאות מקרים בהם אישר משרד הרישוי תג נכה לתקופה מסוימת, אלא שבסיומה מצבם הרפואי נותר ללא שינוי ולמרות זאת בקשת החידוש מסורבת. כיצד ייתכן הדבר? עליכם לדעת שלמשרד הרישוי קיים אינטרס להגביל את היתרי החניה לנכים, שנובע דווקא מהרצון להמשיך להגן עליהם ולמנוע מצבים של ניצול הזכאות שמותירים נכים קשים אחרים מחוץ למשוואה. 

אפשר לדון במשך עשרות עמודים על מידת האטימות מצד הרשויות לסוגיה וגם על האינטרס הפנימי שמצמצם את אישורי הזכאות לתג הנכה בישראל. אך אנו כאן עבורכם כדי לפתור את הסוגייה מהר ככל שניתן ולכן נציין כי נוכל לסייע לכם עזרה בהוצאת תו נכה גם במקרה במדובר בחידוש התג, כל עוד לא קיבלתם תג נכה לצמיתות. 

שימו לב שהגדרות הזכאות למתן התו יחסית רחבות ועמומות, כך שמקרים רבים "נופלים בין הכיסאות" ואינם זוכים לחידוש בסופו של דבר. אנו כאן על מנת לפעול למענכם כראוי, להבהיר למשרד הרישוי כי המצב הבריאותי עודנו מצדיק את התו ולהביא לסיום התהליך בדרך הקצרה והחלקה ביותר. 

בשורה התחתונה

אם נתקלתם באטימות בירוקרטית בהליך מימוש זכויותיכם, חוויתם עיכובים, סירובים, דחיות ובעיות מכל סוג שהוא – פנו אלינו כבר עכשיו ונספק לכם עזרה בהוצאת תו נכה עד לקבלתו.

בקשות מאושרות
0
שנות ניסיון
0

לבדיקת זכאותכם

מי זכאי לתו נכה?

אודותינו

כאן בשבילכם הוקמה על מנת לסייע לכם לחסוך בזמן וכאבי ראש ולקבל את הזכויות המגיעות לכם באופן וודאי, ללא צורך לגשת שוב ושוב לרשויות השונות, למלא טפסים מבלבלים ולהתמודד עם חוסר רגישות ודורסנות של מוסדות ממשלתיים שלא תמיד פועלות לרווחתו של האזרח הקטן.

איתנו תוכלו להוציא תו נכה תוך זמן קצר, ללא בירוקרטיות וטרטורים!

שירותי החברה

הוצאת תו נכה

זכויות רפואיות

זכויות יולדות

פטור מתשלום מס הכנסה

לקוחות מרוצים משתפים

זקוקים לתו נכה ו/או מיצוי זכויות רפואיות ללא הליכים כואבים ומבלי לכתת רגליים?

צרו קשר עוד היום ואנחנו נעזור לכם לקבל את המגיע לכם:

דוד סחרוב 22 ראשון לציון

© כל הזכויות שמורות ל- "כאן בשבילכם - מימוש זכויות רפואיות"

|