חידוש תג נכה בקלות עם המומחים של כאן בשבילכם

צריכים לחדש את תו הנכה? אנו בכאן מעניקים ליווי, סיוע והכוונה לכל דורש ופועלים עד לאישור הבקשה וקבלת תו הנכה החדש במהירות האפשרית.

לבדיקת זכאות לחידוש תו נכה ללא עלות וללא התחייבות

אודותינו

כאן בשבילכם הוקמה על מנת לסייע לכם לחסוך בזמן וכאבי ראש ולקבל את הזכויות המגיעות לכם באופן וודאי, ללא צורך לגשת שוב ושוב לרשויות השונות, למלא טפסים מבלבלים ולהתמודד עם חוסר רגישות ודורסנות של מוסדות ממשלתיים שלא תמיד פועלות לרווחתו של האזרח הקטן.

איתנו תוכלו להוציא תו נכה תוך זמן קצר, ללא בירוקרטיות וטרטורים!

שירותי החברה

הוצאת תו נכה

זכויות רפואיות

זכויות יולדות

פטור מתשלום מס הכנסה

לקוחות מרוצים משתפים

זקוקים לחידוש תג נכה ו/או מיצוי זכויות רפואיות ללא הליכים כואבים ומבלי לכתת רגליים?

צרו קשר עוד היום ואנחנו נעזור לכם לקבל את המגיע לכם:

חידוש תו נכה – כך תעשו את זה

חידוש תג נכה מיועד למי שקיבלו תו נכה זמני שפקע וכעת צריך לחדש אותו בשל התמשכות המצב הבריאותי או ככל שנקבעה נכות לצמיתות. אמנם מדובר בתהליך יחסית פשוט המבוצע כיום אונליין, אך לא אחת נתקלים הפונים בבירוקרטיה רבה ומורכבת וזקוקים לסיוע מקצועי בתהליך החידוש.

 

כיצד מתבצע חידוש תג נכה?

בעבר הנוהל היה להגיש בקשה פרונטלית או בדואר למשרד הרישוי, אך מאז שנת 2019 ניתן לבצע את החידוש דרך האינטרנט. כיצד עושים זאת?

  • נכנסים לאתר הממשלתי בכתובת: gov.il
  • מסמנים את כפתור "כל השירותים" ומחפשים את כפתור "אנשים עם מוגבלות"
  • בוחרים בתג נכה ומסמנים בטופס שייפתח את הכפתור: "הגשת בקשה חדשה, השלמת מסמכים או חידוש תג".

שימו לב שקיימת גם האפשרות להגיש בקשת חידוש תו נכה חדשה, להשלים מסמכים או לחדש תג שעומד לפוג – בחרו באפשרות המתאימה לגביכם כדי להמשיך הלאה.

  1. לאחר שנכנסתם, תופנו לשירות המקוון ולתהליך הזיהוי באתר הממשלתי. כעת תוכלו למלא את הטופס ולצרף אליו את הניירת הרפואית המעודכנת שלכם משלושת החודשים האחרונים.
  2. יש להגיש תצהיר המפרט את מספרי הרכב שיירשמו על התג (בדומה לבקשתכם הקודמת לתו נכה) ולהוכיח זכאות מתאימה לחידוש התו מפאת מצבכם/ ההכרה במוסד לביטוח הלאומי, משרד הביטחון וכו'.
  3. צרפו צילום ת.ז וספח, את צילום רישיונות הרכב וכל אישור נוסף התומך בבקשתכם (למשל פרוטוקול מוועדת הניידות או אישור על טיפולים רפואיים למחלה קשה).
  4. עם סיום מילוי הטופס וצירוף המסמכים הנלווים, תוכלו לשלוח את הבקשה ולאחר מכן תקבלו הודעת אישור למייל. אם לא קיבלתם אותה, בדקו האם הגיעה לדואר זבל או לספאם.

 

ומה עכשיו?

מומלץ לבקש חידוש תו נכה בטווח של 30-40 ימים לכל היותר מפקיעת התו הקיים. האפשרות לחידוש תיפתח לכם שלושה חודשים לפני גמר התוקף ולכן מומלץ לוודא תחילה את תאריך הסיום כדי שלא תחמיצו את ההזדמנות לחדש.

לאחר שבקשתכם נשלחה, תוכלו להתעדכן לגביה באזור האישי שלכם באתר. הסטטוס יכול להיות אחד מאלה:

  • הטופס אינו תקין
  • חסרים מסמכים רפואיים
  • דחיית הבקשה
  • התג אושר למשך זמן מוגבל או לצמיתות

אם מדובר בשתי האפשרויות הראשונות, תצטרכו לחזור על התהליך ולמלא מחדש את הטופס, או לצרף ניירת רפואית חסרה.

אם מדובר בדחיית הבקשה, מומלץ לפנות אלינו ל"כאן בשבילכם" כדי לבדוק היתכנות וכדאיות לערער על ההחלטה.

אם התג אושר, הרי שנקבע לכם חידוש ותקבלו אותו יחד עם התוקף החדש בדואר בתוך כ-60 ימים.

 

האם כדאי לחדש לבד או להיעזר בגורם מקצועי?

חידוש תו נכה כרוך בהליך בירוקרטי לא מורכב או מסובך מאוד, אך היחידה המטפלת בנושא – היחידה לטיפול במוגבלי ניידות במרכז פניות הציבור מטעם משרד הרישוי, מנהלת בדיקה קפדנית מאוד בנוגע לכל בקשה שנשלחה אליה.

הטופס שתמלאו מבקש מכם לציין את סיבת החידוש, לצרף עבורה טפסים נוספים (בחלק מהמקרים, כמו למשל כאשר החידוש נדרש בגין גניבה או החלפה של הרכב הקיים) ולעתים גם לשלם אגרה מסוימת, למרות שההליך עצמו מבוצע בחינם.

המורכבות והשאלות בנושא הופכות את ההתנהלות מול הטופס למסועף ומבלבל יותר ולכן יש הבוחרים להיעזר בגורם מקצועי שיוכל לכוון אותם בתהליך חידוש תג נכה, לסייע באיסוף הניירת ולהגיש עבורם את הבקשה.

הליווי שלנו דרך אתר כאן בשבילכם, מספק מענה משפטי מתקדם שיעזור לכם לבחון את בקשת החידוש טרם השליחה, לנסח אותה כראוי ואף לערער על הבקשה אם נדחתה. כאשר עין נוספת בוחנת את הנושא, ניתן להימנע מטעויות רבות שיגרמו לסטטוס בלתי רצוי ולממש את זכויותיכם בדרך מהירה וחלקה.

 

שלושת הטפסים המרכזיים בתהליך חידוש תו נכה

מילוי בקשת החידוש כרוכה למעשה במילוי של אחד מתוך 3 טפסים אפשריים:

  1. בקשה להנפקת תג חניה לנכה – מילוי הטופס וציון סיבת החידוש עם צירוף המסמכים המלאים כפי שמופיע למעלה.
  2. בקשה לקבלת תג חניה לנכה ופטור מאגרת רישוי – מילוי טופס המפרט את חידוש אגרת הרישוי ובו תציינו את מספר הרכב, האם מדובר בהנפקת אגרת רישוי חדשה או חידוש שלה. צרפו את המסמכים הרלוונטיים כפי שמופיע למעלה.
  3. בקשה להחזר אגרת רישוי רכב – עליכם לצרף לבקשה שיק מבוטל או צילום כרטיס אשראי לצורך אימות פרטי החשבון אליו יתקבל ההחזר. יש למלא את כל הפרטים בטופס כראוי ולציין את סיבת הבקשה.

 

מלווים אתכם עד לקבלת תו הנכה החדש

אלפי בקשות חידוש תו נכה מוגשות לרשות הרישוי מידי שנה ועוברות וועדה קפדנית שתדחה או תאשר את הזכאות בכל מקרה לגופו. לצערנו, לא כלל המבקשים יימצאו זכאים לחידוש בסופו של דבר.

ולכן בכדי לוודא שתקבלו את זכויותיכם המלאות, אנו בכאן בשבילכם מעניקים ליווי, סיוע והכוונה לכל דורש ופועלים למענכם בנושא עד לאישור הבקשה וקבלת תו הנכה החדש במהירות האפשרית. אנו מזמינים אתכם לשוחח איתנו טלפונית או להשאיר את פרטיכם ליצירת קשר ונדאג לעזור גם לכם בתהליך.

דוד סחרוב 22 ראשון לציון

© כל הזכויות שמורות ל- "כאן בשבילכם - מימוש זכויות רפואיות"

|